Od 28 lipca mieszkańcy Tychów będą mogli składać wnioski o odbiór dowodów rejestracyjnych w urzędomacie, dostępnym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To nowoczesne rozwiązanie umożliwi wygodny odbiór dokumentów, eliminując konieczność oczekiwania w kolejkach i dając większą elastyczność w wyborze dogodnego momentu odbioru.
Jak działa urzędomat?
Urzędomat zostanie zainstalowany przy wejściu do Wydziału Komunikacji w Tychach. Gdy dowód rejestracyjny będzie gotowy do odbioru, klient otrzyma powiadomienie SMS z informacją o możliwości odbioru dokumentu. Czas na odbiór dokumentu wyniesie 72 godziny od momentu otrzymania wiadomości.
Dostępność urządzenia
Urzędomat będzie dostępny całodobowo. W godzinach pracy urzędu dostęp do urządzenia będzie możliwy przez główne wejście budynku, a po godzinach przez furtkę po lewej stronie budynku od ul. Kochanowskiego. Dzięki temu mieszkańcy będą mogli skorzystać z usługi o każdej porze, dostosowując odbiór dokumentu do swojego planu dnia.
– Urzędomat to szybkie, wygodne i elastyczne rozwiązanie, które pozwoli załatwić sprawy urzędowe bez zbędnych formalności i oczekiwania w kolejkach – powiedział Maciej Gramatyka, prezydent Miasta Tychy.
Jak skorzystać z urzędomatu?
Aby skorzystać z usługi, wystarczy zgłosić się do Wydziału Komunikacji w Tychach, złożyć odpowiedni wniosek i poczekać na powiadomienie, kiedy dokument będzie gotowy do odbioru. Usługa dostępna jest dla wszystkich osób, które złożyły wniosek o dowód rejestracyjny i czekają na jego wydanie.