Prowadząc lokalnie działającą firmę, stoisz przed tymi samymi wyzwaniami, co duże firmy – musisz zmierzyć się nie tylko ze zmieniającymi się przepisami prawa, lecz także zdobywaniem klientów. Czy reklama pozwoli ci zwiększyć sprzedaży i tym samym zyski?
Reklama – co musisz o niej wiedzieć?
Na rynku działa wiele firm oferujących klientom kompleksowe usługi, gdy mowa o reklamie. Jeżeli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem kampanii reklamowej, to z pewnością szybko znajdziesz agencję, z którą będziesz mógł podpisać umowę.
Gdy mowa o rodzajach reklam, z których możesz skorzystać, to należy wskazać choćby na takie reklamy, jak:
- Telewizyjna, prasowa, radiowa – są kosztowne, ale plusem jest bardzo duży zasięg – w ten sposób możliwe jest dotarcie do konsumentów z całej Polski.
- Internetowa – to stosunkowo młoda forma reklamy, ale ciesząca się ogromną popularnością. Wpływ na zainteresowanie tą reklamą mają takie zalety, jak: cena (reklama jest tańsza niż np. telewizyjna) i duży zasięg.
- Zewnętrzna. Nie ma znaczenia, czy mowa o małej, czy też dużej firmie – lokal każdej powinien wyróżniać się od konkurencji. Aby tak właśnie się stało, warto wykorzystać np. flagi reklamowe czy folię, którą można pokryć witryny sklepowe.
Z twojego punktu widzenia ważne są dwie rzeczy – reklama powinna być skuteczna i tania. Jeżeli oznakowałeś już punkt, w którym prowadzisz sprzedaż lub świadczysz usługi, to pozostaje ci dotarcie do potencjalnych klientów. Możesz to zrobić, wybierając np. ulotki.
Ulotki – dlaczego warto się nimi zainteresować?
Bez wątpienia w swoich dłoniach miałeś wiele ulotek. Ile z nich pamiętasz? Jeżeli choć kilka, to na własnym przykładzie możesz stwierdzić, że ta forma reklamy jest skuteczna.
Poza projektem i wydrukiem ulotek, musisz pamiętać o ich dystrybucji. Czy to zadanie jest trudne? Z pewnością czasochłonne, a ty – jako właściciel – możesz nie mieć wystarczająco dużo czasu, aby je samodzielnie rozprowadzić po okolicznych osiedlach.
Jeżeli zdecydowałeś się na ulotki, to ich kolportaż powinieneś zlecić firmie specjalizującej się w takich zadaniach.
Kolportaż ulotek – komu zlecić to zadanie?
Z pewnością wiesz, że kolportaż ulotek to najważniejszy element całej kampanii reklamowej – od tego, czy dotrą one do potencjalnych klientów, zależy, czy w przyszłości zdecydują się oni skorzystać z twojej oferty. Właśnie dlatego dystrybucję tych materiałów warto zlecić osobom, które się na tym znają.
Czy wiesz, że w sieci działają firmy, których główną usługą jest kolportaż ulotek? Korzystając z ich oferty, możesz liczyć, że:
- Wszelkie szczegóły, w tym również cenę, uzgodnisz online, czyli bez konieczności osobistego spotykania się z przedstawicielami firmy.
- Sam wskażesz rejony kolportażu materiałów reklamowych.
- Będziesz mógł śledzić efekty.
Nowatorski produkt ulotkowania, godny polecenia to z pewnością ekolportaz.pl.
Skorzystaj z pomocy specjalistów, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i skoncentruj się na obsłudze osób – to m.in. od niej zależy, czyli klienci wrócą do ciebie.