Wraz z początkiem marca rozpoczyna się kampania edukacyjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów pn. #kupujęzgłową. Przez cały miesiąc w sieci publikowane będą porady dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się z seniorami, będzie można również wziąć udział w konkursach.
15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta
Z tej okazji Miejski Rzecznik Konsumentów organizuje drugą już edycję kampanii #Kupujęzgłową. W ubiegłym roku ekipa Rzecznika spotkała się z mieszkańcami w Gemini Park Tychy, gdzie udzielała porad z zakresu prawa konsumenckiego.
W tym roku zaplanowano publikację porad dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się także z seniorami, by przypomnieć im, jakie mają prawa. Na profilu FB Miejskiego Rzecznika Konsumentów pojawią się konkursy z nagrodami.
Kampania pojawiła się także w przestrzeni miejskiej - na przystankach autobusowych znalazły się plakaty, które przypominają o możliwości uzyskania bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów.