Wiadomości z Tych

E-usługi w Urzędzie Miasta Tychy – wypowiedz się: wypełnij ankietę!

  • Dodano: 2020-11-24 14:45

E-administracja w okresie pandemii staje się coraz bardziej popularna. Zwłaszcza, że katalog spraw, które można dziś załatwić drogą elektroniczną w niemal każdej publicznej instytucji stale się poszerza.

To bardzo wygodna forma kontaktu z urzędem – pozwala na szybkie i w pełni bezpieczne załatwianie spraw bez wychodzenia z domu. Tyski magistrat chce poznać opinię na temat elektronicznych usług świadczonych przez urząd miasta i zachęca do wypełnienia specjalnej ankiety dotyczącej realizacji e-usług w Urzędzie Miasta Tychy.

Ankieta składa się z 17 pytań i jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Tychy.

- Chcielibyśmy poznać Państwa opinię na temat elektronicznych usług świadczonych przez nasz urząd. Zachęcamy do jej wypełnienia. Państwa opinie mogą nam pomóc w doskonaleniu naszych e-usług – mówi Aneta Luboń – Stysiak –Sekretarz Urzędu Miasta Tychy.

Z analizy danych z ostatnich miesięcy wynika, że liczba wniosków składanych elektroniczne do magistratu znacznie wzrosła, w przypadku niektórych spraw nawet o ponad 70%. To w dużej mierze efekt pandemii koronawirusa, ale z roku na rok mieszkańcy miast coraz chętniej korzystają z tej formy kontaktu z urzędami.

W Tychach sprawy urzędowe oprócz osobistej wizyty w urzędzie, klienci mogą załatwiać telefonicznie, mailowo, czy za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl, epuap.gov.pl, sekap.pl.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeTychy.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również