Dodano:
Czas czytania: 1 min.

W marcu #kupujęzgłową. Kampania edukacyjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Wraz z początkiem marca rozpoczyna się kampania edukacyjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów pn. #kupujęzgłową. Przez cały miesiąc w sieci publikowane będą porady dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się z seniorami, będzie można również wziąć udział w konkursach.

15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta

Z tej okazji Miejski Rzecznik Konsumentów organizuje drugą już edycję kampanii #Kupujęzgłową. W ubiegłym roku ekipa Rzecznika spotkała się z mieszkańcami w Gemini Park Tychy, gdzie udzielała porad z zakresu prawa konsumenckiego.   

W tym roku zaplanowano publikację porad dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się także z seniorami, by przypomnieć im, jakie mają prawa. Na profilu FB Miejskiego Rzecznika Konsumentów pojawią się konkursy z nagrodami. 

Kampania pojawiła się także w przestrzeni miejskiej – na przystankach autobusowych znalazły się plakaty, które przypominają o możliwości uzyskania bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów.

Strona internetowa Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Autor / Źródło
Karolina Goik / UM Tychy

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe