Wiadomości z Tych

Tychy: Obsługa klientów Urzędu Miasta od 25 maja

  • Dodano: 2020-05-25 08:15, aktualizacja: 2020-05-25 07:40

Sprawy urzędowe klienci mogą załatwiać telefonicznie, mailowo, czy za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl, epuap.gov.pl, sekap.pl. W dalszym ciągu nie ma możliwości poruszania się po całym budynku urzędu miasta. Bezpośrednia obsługa Klienta odbywać się będzie na parterze urzędu w BOK.

Korespondencję kierowaną do urzędu można składać w punkcie kancelaryjnym w Biurze Obsługi Klienta na parterze budynku, w godzinach pracy urzędu. Tym samym zlikwidowane zostaną skrzynie na korespondencję kierowaną do urzędu. Nie ma również konieczności telefonicznego umawiania wizyty w urzędzie, a bezpośrednia obsługa Klienta odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi rygorami sanitarnymi m. in. „dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi”, zachowania bezpiecznej odległości. 

Tak jak dotychczas, kasy na parterze Urzędu Miasta Tychy będą czynne codziennie od poniedziałku do środy od  8.00 do 14.00 , w czwartki od 8.00 do 16.00  i w piątki od 8.00 do 12.00.  Wejście do kas będzie możliwe od strony Parku Miejskiego.

W Biurze Obsługi Klienta na parterze Urzędu Miasta załatwić można sprawy związane z m. in. z zameldowaniem, nadaniem numeru pesel, odbiorem dowodu osobistego, zawieszeniem i wznowieniem działalności gospodarczej czy Karty Dużej Rodziny.

  • Wydziałem Spraw Obywatelskich  można się kontaktować pod numerem tel. 32 7763535, 32 7763505. Miejsce załatwiania spraw: stanowisko nr 7 w Biurze Obsługi Klienta,

  • Wydziałem Dowodów Osobistych : pod numerem tel. 32 7763514. Miejsce załatwiania spraw: stanowisko nr 8 w Biurze Obsługi Klienta,

  • Wydziałem Ewidencji Działalności Gospodarczej:  pod numerem tel. 32 7763103. Miejsce załatwiania spraw: stanowisko nr 5 w Biuro Obsługi Klienta,

  • Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami:  pod numerem tel. 32 7763719 (zakup działek), 32 7763720 (wykup mieszkań), 32 7763721 (odszkodowania za drogi), 32 7763740 (dzierżawy), 32 7763711, 32 7763712, 32 7763714, 32 7763722 (użytkowanie wieczyste i przekształcenia). Miejsce załatwiania spraw: stanowisko nr 3 w Biuro Obsługi Klienta,

  • Wydziałem Spraw Społecznych i Zdrowia:  pod numerem tel. 32 7763510. Miejsce załatwiania spraw: stanowisko nr 1 w Biuro Obsługi Klienta,

  • w sprawach z zakresu Referatu Ochrony Środowiska związanych z wydaniem m. in. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na wycinkę drzew lub krzewów można kontaktować się telefonicznie pod numerami tel.: 32 7763832 - sprawy związane z decyzjami środowiskowymi, 32 7763802 - sprawy związane z zezwoleniami na wycinkę drzew lub krzewów lub mailowo: komunalny@umtychy.pl.

Bezpośrednia obsługa Klienta z zakresu spraw referatu odbywa się w Biurze Obsługi Klienta.

Sprawy związane z działalnością  Wydziału Gospodarki Lokalowej  są załatwiane bezpośrednio w wydziale ( wejście od strony Pałacu Ślubów - parter ). Numery telefonów: 32 7763051, 7763052, 7763053, 7763056, 7763057.

Sprawy związane z działalnością  Urzędu Stanu Cywilnego  są załatwiane bezpośrednio w Pawilonie Ślubów . Numery telefonów do USC: 32 7763313, 32 7763343, 32 7763384, 32 7763314, 32 7763315,32 7763316, 32 7763346, 32 7763354.

Sprawy z zakresu Wydziału Komunikacji realizowane są bezpośrednio w budynku przy ul. Budowlanych 59. Wydział czynny jest od poniedziałku do czwartku od 7.30 do 17.00, a w piątek od 7.30 do 12.00. Kontakt z wydziałem pod numerami tel. 32 7800950, 32 7800955, 32 7800965. W wydziale otwarta jest również kasa czynna w godzinach jw.

Sprawy z zakresu Referatu Gospodarki Odpadami realizowane są bezpośrednio w budynku przy ul. Budowlanych 67. Kontakt z wydziałem pod numerem tel. 32 7800950, 32 7800955, 32 7800965.

Wydział Budownictwa:  dokumenty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, możliwy jest także ich odbiór osobisty w Biurze Obsługi Klienta  Urzędu Miasta Tychy. Istnieje możliwość telefonicznego uzgodnienia terminu odbioru pod numerem tel. 32 7763460.

Telefonicznie i mailowo można nadal kontaktować się z pozostałymi wydziałami Urzędu Miasta – numery telefonów i adresy można znaleźć na stronie: umtychy.pl oraz BIP.

CENTRALA URZĘDU MIASTA : 32 7763333

e-mail główny: poczta@umtychy.pl

a dres skrzynki ePUAP : /UMTychy/skrytka

Zachęcamy do korzystania ze stron internetowych:

Przypominamy, że posiadając konto na https://eurzad.umtychy.pl https://epuap.gov.pl https://www.sekap.pl istnieje możliwość załatwienia wielu spraw drogą elektroniczną.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeTychy.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również