Rada Miasta Tychy 20 czerwca podjęła uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Tychy. 16 lipca 2024 roku Urząd Miasta ogłosił możliwość składania wniosków do planu ogólnego, następnie termin składania wniosków został wydłużony. Każdy ma możliwość złożenia wniosku do 31 października 2024 roku.
O czym należy pamiętać składając wniosek?
Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać do Prezydenta Miasta Tychy z podaniem imienia, nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej, adresu zamieszkania albo siedziby oraz adresu poczty elektronicznej, o ile składający wniosek taki posiada, a także oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy wraz ze wskazaniem czy interesariusz jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym tej nieruchomości, na piśmie z wykorzystaniem formularza, w postaci:
- papierowej, złożonej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy albo wysyłanej na adres: Niepodległości 49, 43-100 Tychy,
- elektronicznej, za pomocą:
- elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP: /UMTychy/skrytka), opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym,
- poczty elektronicznej wysłanej na adres: urbanistyka@umtychy.pl
Wszystkie niezbędne informacje, w tym informacja o przetwarzaniu danych osobowych oraz formularz wniosku dostępne są w zakładce w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tychy oraz w Wydziale Planowania Przestrzennego i Urbanistyki Urzędu Miasta Tychy.