Dodano:
Czas czytania: 2 min.

Miejski Rzecznik Konsumentów radzi, czyli edukacja konsumencka w nowej formie

Zachęcamy do zapoznania się z nowym cyklem filmików, przygotowanych przez Miejskiego Rzecznika Konsumenta.

 

W obecnej wyjątkowej rzeczywistości podjęliśmy wyzwanie odpowiedzi na pytanie: jak bezpieczne funkcjonować w czasie epidemii? – mówi Katarzyna Szostak-Zjawiony, Miejski Rzecznik Konsumentów w Tychach.

Wspólne działania z przedstawicielami Dziennego Domu Pomocy Społecznej WRZOS w Tychach zaowocowały przygotowaniem cyklu nagrań – skierowanych w szczególności do seniorów – dotyczącego bezpieczeństwa osób starszych. 

Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanym materiałem, a także polubienia facebookowej strony Miejskiego Rzecznika Konsumentów. 

 

 

 

Autor / Źródło
Sylwia Machowska / UM Tychy

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe